Vēlos pievienoties!
VakancesNoteikumi pārdošanai pa tālruniKlientiemPakalpojumiKā sāktPar uzņēmumuTelemarketJaunumiKontaktiVispārējie kontaktiZvanu centri

Pakalpojumi

+

Aktīva preču un pakalpojumu pārdošana

  • Palielināsim jūsu preču vai pakalpojumu pārdošanas apjomus.
  • Mēs organizējam visas darbības, kas saistītas ar Jūsu produktu vai pakalpojumu realizāciju  netērējot Jūsu laiku.
  • Jūsu pienākums: līgumu noslēgšana, preces piegāde un nosūtīšana klientiem.

Tālrunis kā saziņas līdzeklis ļauj mums īsā laikā uzrunāt lielu skaitu potenciālos klientus katru personīgi, kas vairumā gadījumu dod labāku rezultātu, salīdzinot ar citiem pārdošanas kanāliem. Protams, jāņem vērā telemārketinga kā personīgās saskarsmes un pārdošanas kanāla relatīvā dārdzība (ņemot vērā katru kontaktu ar klientu), toties gandrīz visu klientu uzmanība ir garantēta, tāpēc arī pārdošanas rezultāts parasti ir nesalīdzināmi labāks, nekā izmantojot citus pārdošanas kanālus.

Loģisko pieeju attiecīgajai mērķa grupai mēs izstrādājam sadarbībā ar darbu pasūtītāju ņemot vērā projekta apjomu, mērķi un specifiku. Parasti katru jaunu projektu mēs sākam ar testa kampaņu, kuras laikā nosakām izmaksas par katru testa kampaņas darba stundu. Darbu veicam biznesa stundās no 09:00 - 16:00 un ja nepieciešams arī citā laikā.   Testa kampaņas mērķis ir noteikt laika un naudas patēriņu, kas vajadzīgs rezultāta sasniegšanai, lai noskaidrotu produkta „pārdodamību”, sagatavotā pārdošanas piedāvājuma un sarunas scenārija ietekmi, izvēlētās mērķa grupas lietderību un piemērotību. Testa kampaņas ilgums un apjoms ir atkarīgs no tā sarežģītības pakāpes. Mēs kopā ar klientu analizējam testa rezultātus, ja nepieciešams, veicam izmaiņas piedāvājuma saturā, koriģējam datubāzi vai veicam citus nepieciešamās izmaiņas, par kuru nepieciešamību liecina testa rezultāti. Testa rezultāts dod mums iespēju plānot un regulēt kampaņas gaitu un grafiku. Testēšanas beigās mēs nosakām arī gaidāmā rezultāta sasniegšanai atbilstīgās faktiskās izmaksas, pēc tam, jau pamatojoties uz gabalsamaksu un izmantojot testa rezultātu, var turpināt aktīvu pārdošanu. Nekādi citi maksājumi parasti izdevumiem netiek pievienoti.

+

Klientu apkalpošana, mārketinga kampaņu atbalsts

  • Mēs atbrīvosim jūsu pārdošanas nodaļu vai vai biroja vadītāju no laikietilpīgas un pastāvīgu uzmanību prasošās saskarsmes ar klientiem. Mēs atbildēsim uz tālruņa zvaniem, ierakstīsim sarunas, pārsūtīsim informāciju vēlamajā veidā.
  • Mēs pieņemsim pasūtījumus un veiksim papildu pārdošanu.
  • Mārketinga kampaņu atbalsts, ātra informācijas nodošana. Ziņojuma ātra pārsūtīšana izvēlētajam klientam bez starpniekiem.

Apkalpojot klientus, parasti ir jāsaņem un jāapstrādā daudz tālruņa zvanu ierobežotā laikā un veiksmīgu šā uzdevuma izpildi ir vieglāk organizēt ar īpaši apmācītu zvanu centru speciālistu palīdzību.

Organizējot dažādus pasākumus, nosūtot informatīvus materiālus klientu bāzēm vai citā veidā veicot mārketinga kampaņu, mums ir nepieciešama ātra atgriezeniskā saite, lai izvērtētu izvēlēto taktiku un noteiktu katra iztērētā eiro efektivitāti. Tālrunis kā ātrs un personisks saziņas līdzeklis ļauj to izdarīt relatīvi ātri un efektīvi. Mēs zvanām visiem ielūgumus saņēmušajiem klientiem, kuri ir piedalījušies uzņēmuma elektroniskajā sarakstē, saņēmuši uzņēmuma klientiem domātos tiešā pasta sūtījumus utt., vērtējam situāciju, nododam nepieciešamo informāciju un, ja nepieciešams, uzdodams svarīgus kontroljautājumus. Ja nepieciešams, mēs atkārtoti nosūtam elektroniskās vēstules vai pārsūtam informāciju citā veidā. Jūs saņemsiet atbilstoši sagatavotas atskaites par paveikto. Darbu veicam biznesa stundās no 09:00 - 16:00 un ja nepieciešams arī citā laikā. Pārdošanas kampaņas parasti sākam ar testa kampaņu, kuras laikā, pamatojoties uz stundas apmaksu, nosakām izmaksas, kā arī turpmākā projekta gaitu. Ja nav laika testa kampaņai vai konstatējam, ka tā nav nepieciešama, tādā gadījumā mēs veicam aprēķinu, pamatojoties uz stundas apmaksu no darba sākuma līdz beigām.

+

Jaunu klientu meklēšana

  • Jūsu pārdošanas nodaļas darbības efektivitāte būtiski palielināsies, jo pārdošanas speciālisti varēs sazināties tikai ar iepriekšējo atlasi izturējušajiem potenciālajiem klientiem.
  • Efektīvāk organizējot darbu, palielināsies jūsu uzņēmuma apgrozījums un peļņa.
  • Veiksmīgāka pārdošanas nodaļas darbība palielinās darbinieku apmierinātību.

Laikam gandrīz ikvienam uzņēmuma vadītājam, kurš aktīvi pārdod savas preces un pakalpojumus, ir pazīstama šāda problēma: kā virzīt pārdošanas komandas darbību tā, lai tā būtu efektīva, patērētais laiks un nauda nestu maksimālu labumu. Šeit mēs arī nākam palīgā. Zvanot uz noteiktas mērķa grupas uzņēmumiem, nodibinot kontaktus ar vajadzīgajiem cilvēkiem, mēs atlasām klientus, kurus interesē konkrēta prece vai pakalpojums. Citiem vārdiem, mēs atrodam un nodibinām kontaktus, sniedzam argumentus un „pārdodam” preces vai pakalpojuma ideju, kā arī nododam saņemtos klientu kontaktus mūsu klienta kompetentajai pārdošanas komandai, lai tā pabeigtu darījumu. Mēs ievērojami atvieglojam jaunu klientu meklēšanas procesu.

Loģisko pieeju attiecīgajai mērķa grupai mēs izstrādājam sadarbībā ar darbu pasūtītāju ņemot vērā projekta apjomu, mērķi un specifiku. Parasti katru jaunu projektu mēs sākam ar testa kampaņu, kuras laikā nosakām izmaksas par katru testa kampaņas darba stundu. Darbu veicam biznesa stundās no 09:00 - 16:00 un ja nepieciešams arī citā laikā.   Testa kampaņas mērķis ir noteikt laika un naudas patēriņu, kas vajadzīgs rezultāta sasniegšanai, lai noskaidrotu produkta „pārdodamību”, sagatavotā pārdošanas piedāvājuma un sarunas scenārija ietekmi, izvēlētās mērķa grupas lietderību un piemērotību. Testa kampaņas ilgums un apjoms ir atkarīgs no tā sarežģītības pakāpes. Mēs kopā ar klientu analizējam testa rezultātus, ja nepieciešams, veicam izmaiņas piedāvājuma saturā, koriģējam datubāzi vai veicam citus nepieciešamās izmaiņas, par kuru nepieciešamību liecina testa rezultāti. Testa rezultāts dod mums iespēju plānot un regulēt kampaņas gaitu un grafiku. Testēšanas beigās mēs nosakām arī gaidāmā rezultāta sasniegšanai atbilstīgās faktiskās izmaksas, pēc tam, jau pamatojoties uz gabalsamaksu un izmantojot testa rezultātu, var turpināt aktīvu pārdošanu. Nekādi citi maksājumi parasti izdevumiem netiek pievienoti.

Pārdošanas kampaņas parasti sākam ar testa kampaņu, kuras laikā, pamatojoties uz stundas apmaksu, nosakām izmaksas, kā arī turpmākā projekta gaitu. Ja nav laika testa kampaņai vai konstatējam, ka tā nav nepieciešama, tādā gadījumā mēs veicam aprēķinu, pamatojoties uz stundas apmaksu no darba sākuma līdz beigām.

+

Klientu datu bāzes sakārtošana un papildināšana

  • Palielinās pārdošanas nodaļas darba efektivitāti.
  • Visi pārdošanas piedāvājumi sasniedz vajadzīgās personas.
  • Ievērojami uzlabojas mārketinga pārvalde un spēja prognozēt rezultātu

Klientu bāzes veidošana ir laika un resursu ietilpīgs darbs. Vēl grūtāk ir pastāvīgi uzturēt to kārtībā un darbam atbilstīgā stāvoklī. Maz jēgas ir no bāzes, ja tajā norādītās adreses ir nepareizas, kontakti ir novecojuši un cilvēki – mainījušies. Ja izveidotā un pastāvīgi izmantojamā datubāze ir novecojusi, tad nav citas izejas, kā pārbaudīt un labot tajā esošos datus. Un te atkal talkā nāk tālrunis –vienkāršs un ātrs saziņas līdzeklis. Jūs varat mēģināt sasniegt to pašu mērķi, nosūtot elektroniskā pasta vēstules, taču tālrunis kā saziņas kanāls, protams, ir daudz efektīvāks un uzticamāks. Tas notiek ļoti vienkārši – atsūtiet mums savu klientu bāzi, un pēc kāda laika jūs to saņemsiet papildinātu un izlabotu. 

Tirdzniecības konsultantu darba laiks ir organizēts tā, lai pārdošanu varētu veikt gan dienā, gan vakarā.

Loģisko pieeju attiecīgajai mērķa grupai mēs izstrādājam sadarbībā ar darbu pasūtītāju ņemot vērā projekta apjomu, mērķi un specifiku. Parasti katru jaunu projektu mēs sākam ar testa kampaņu, kuras laikā nosakām izmaksas par katru testa kampaņas darba stundu. Darbu veicam biznesa stundās no 09:00 - 16:00 un ja nepieciešams arī citā laikā.   Testa kampaņas mērķis ir noteikt laika un naudas patēriņu, kas vajadzīgs rezultāta sasniegšanai, lai noskaidrotu sarunas scenārija ietekmi, izvēlētās mērķa grupas lietderību un piemērotību. Testa kampaņas ilgums un apjoms ir atkarīgs no tā sarežģītības pakāpes. Mēs kopā ar klientu analizējam testa rezultātus, ja nepieciešams, veicam izmaiņas sarunas scenārijā, koriģējam datubāzi vai veicam citus nepieciešamās izmaiņas, par kuru nepieciešamību liecina testa rezultāti. Testa rezultāts dod mums iespēju plānot un regulēt kampaņas gaitu un grafiku. Testēšanas beigās mēs nosakām arī gaidāmā rezultāta sasniegšanai atbilstīgās faktiskās izmaksas, pēc tam, jau pamatojoties uz gabalsamaksu un izmantojot testa rezultātu, var turpināt aktīvu pārdošanu. Nekādi citi maksājumi parasti izdevumiem netiek pievienoti.

Pārdošanas kampaņas parasti sākam ar testa kampaņu, kuras laikā, pamatojoties uz stundas apmaksu, nosakām izmaksas, kā arī turpmākā projekta gaitu. Ja nav laika testa kampaņai vai konstatējam, ka tā nav nepieciešama, tādā gadījumā mēs veicam aprēķinu, pamatojoties uz stundas apmaksu no darba sākuma līdz beigām.

+

Pētījumu un aptauju tehniskā realizācija

  • Jūsu komanda tiks atbrīvota no darbietilpīgā ikdienas zvanīšanas darba.
  • Aptaujas un pētījumi tiek veikti ātri.
  • Profesionālu pētījumu aģentūru izmantošana aptaujām ir daudz dārgāka.

Nepieciešamība izprast savu klientu (vai plašākas mērķa grupas) viedokli par jaunu vai sortimentā esošu preci vai pakalpojumu, iespējams, rodas jebkuram uzņēmumam. Iegūtā informācija palīdz izprast mūsu klientu attieksmi un viņu potenciālo gatavību pirkt konkrēto preci vai pakalpojumu. Un atkal tālrunis ir vienkāršākais, ātrākais un efektīvākais veids, kā veikt aptauju vai pētījumu. Vienkāršākām aptaujām mēs palīdzam sagatavot anketas un datubāzes. Profesionāliem aptauju veikšanas uzņēmumiem mēs piedāvājam darba tehnisko izpildījumu.

Tirdzniecības konsultantu darba laiks ir organizēts tā, lai pārdošanu varētu veikt gan dienā, gan vakarā. Parasti katru jaunu projektu mēs sākam ar testa kampaņu, kuras laikā nosakām izmaksas par katru anketu vai stundu. Ja konstatējam, ka tā nav nepieciešama, tādā gadījumā mēs veicam aprēķinu, pamatojoties uz stundas apmaksu no darba sākuma līdz beigām. Testa izmantošanas mērķis ir noteikt izvēlētās taktikas iedarbīgumu, kā arī vēlamā mērķa sasniegšanai patērējamo laiku un naudu. Testa ilgums un apjoms ir atkarīgs no tā sarežģītības pakāpes. Mēs kopā ar klientu analizējam testa rezultātus, ja nepieciešams, veicam izmaiņas tekstā/anketā vai citus nepieciešamos labojumus, par kuru nepieciešamību liecina testa darbs. Testa rezultāts dod mums iespēju plānot visu pētījuma gaitu kā arī plānot projektam nepieciešamo budžetu un laika patēriņu. Testēšanas beigās mēs nosakām arī gaidāmā rezultāta sasniegšanai atbilstīgās faktiskās izmaksas, pēc tam, jau pamatojoties uz gabalsamaksu un izmantojot testa rezultātu, var turpināt darbu pie pamatkampaņas. Nekādi citi maksājumi parasti izdevumiem netiek pievienoti.

+

Pircēju datu apstrādes principi

SIA Telemarket savā darbībā ievēro spēkā esošos tiesību aktus, kas regulē personas datu apstrādi, kā arī instrukcijas un lēmumus šajā jomā.
Klients –juridiska vai fiziska persona, kura pasūta telemārketinga/datu apstrādes pakalpojumu SIA Telemarket.
TM –SIA Telemarket pilnvarots datu apstrādātājs.
Pircējs –piedāvātā pakalpojuma vai produkta pircējs vai pasūtītājs.
Pircēja dati –informācija par pircējiem, kas nodota TM, lai sasniegtu mērķus, kas aprakstīti starp klientu un TM noslēgtajā uzdevuma līgumā, kā arī pircēju dati, kas tiek vākti pakalpojuma sniegšanas laikā.
Trešā puse – persona, kura nav klients, pircējs, viņa likumīgais pārstāvis vai TM pilnvarots darbinieks.
Pakalpojums –telemārketinga pakalpojums, kas aprakstīts starp klientu un TM noslēgtajā uzdevuma līgumā.

➢ Pircēju datu apstrāde –jebkāda darbība, kas tiek veikta ar pircēju datiem, tostarp to vākšana,glabāšana, izmantošana, pārsūtīšana un dzēšana.

➢ Pircēji, kuri pasūtījuši TMpiedāvātos pakalpojumus vai produktus un pakalpojuma noformēšanas laikā nosūtījuši personas datus pilnvarotam TM darbiniekam, ir akceptējuši TMnoteiktos personas datu apstrādes principus, kurus TM kā pilnvarotais apstrādātājspiemēro atbildīgā apstrādātāja (klienta) uzdevumā. 

➢ TM apstrādā pircēju datustikai tādā veidā, tādā apjomā un nolūkā, kas izriet no uzdevuma līguma, kasnoslēgts starp TM un klientu kā atbildīgo apstrādātāju. Apstrādāto datu sastāvs ir atkarīgs no līgumiem, kas noslēgti starp pusēm, kā arī citiem dokumentiem.

➢ TM apstrādā pircēju datustikai tādēļ, lai pārsūtītu klientam pasūtījumu datus un sasniegtu uzdevuma līgumā izvirzīto mērķi un, ja nepieciešams, sniegtu klientiem pakalpojumussaistībā ar preču un pakalpojumu pārdošanu.

➢ TM apstrādā šādus pircēju datus (pamatojoties uz uzdevuma līgumu, kas noslēgts starp TM un klientu):
– pircēja pasūtītās preces vai pakalpojuma apraksts;
– pircēja vārds un uzvārds/nosaukums un kontaktdati (pasta adrese un elektroniskā pasta adrese, kas nepieciešama pasūtījuma piegādei);
– aptaujas (ja tā veikta) laikā saņemtās atbildes.

➢ Pircēju datus var nodot trešajām personām tikai tad, ja ir saņemta pircēja atļauja, kas tiek glabāta reproducējamā veidā, vai ja tam ir likumīgs pamats.

➢ TM nekavējoties pārsūta līguma izpildes laikā savāktos datus atbildīgajam datu apstrādātājam (klientam), bet, sasniedzot līguma mērķi, dzēš visus savāktos datus.

➢ Pircējam ir tiesības pieprasīt TM pārtraukt savu datu apstrādi robežās, kas izriet no uzdevuma līguma, kas noslēgts starp TM un klientu, un/vai tiesību aktiem, kas regulē personas datu apstrādi.

➢ TM ir tiesības (par to paziņojot klientam) veikt savu sarunu ar klientu audioierakstus, lai nodrošinātu kvalitatīvu apkalpošanu, kā arī pircēju pasūtījumu nevainojamu izpildi.

➢ TM nodrošina pircēju datu apstrādes likumību un drošību, ievērojot attiecīgos drošības un konfidencialitātes noteikumus. TM ir īstenojis organizatoriskus, fiziskus un informatīvi tehnoloģiskus drošības pasākumus, lai aizsargātu datus.

➢ TM apstrādā tikai tik daudzpircēja datu, cik nepieciešams, lai sasniegtu no līguma izrietošos mērķus.

➢ Pircējiem ir tiesībassazināties ar TM vai datu aizsardzības inspekciju, lai aizsargātu savas intereses.

Sazinieties ar mums

Mēs jums atbildēsim vienas darbadienas laikā
Paldies! Jūsu ziņojums ir piegādāts.
Nosūtot vēstuli, radās kļūda. Lūdzu mēģiniet vēlreiz.
6761 1665