Klientu datubāzu sakārtošana un papildināšana

  • Mārketinga nodaļas efektivitāte paaugstinās.
  • Visus pārdošanas piedāvājumus nododam visatbilstošākajiem klientiem.
  • Uzlabojas mārketinga pārvalde un spēja prognozēt rezultātus.

 

Datubāzu izveidošana ir ļoti darbietilpīgs un dārgs process. Vēl jo sarežģītāk ir pastāvīgi uzturēt datubāzi aktuālu, jo nepareizas adreses un novecojuši kontakti datubāzei labumu nenes, bet gan samazina darba efektivitāti. Tādēļ nepieciešams veikt regulāru datubāzes atjaunināšanu. Efektīvākais veids, kā to izdarīt, ir personīgi sazināties ar datubāzē esošajiem klientiem un pārbaudīt informāciju. To, protams, var izdarīt, nosūtot elektroniskās vēstules, taču telemārketings nešaubīgi ir visefektīvākais veids! Darbu secība ir ļoti vienkārša: Jūs atsūtāt mums savu datubāzi, un mēs savukārt pēc noteikta laika nosūtām Jums to atpakaļ, taču — papildinātu un izlabotu.

Pirms tirdzniecības pamatkampaņas uzsākšanas SIA «Telemarket» organizē testa kampaņu — izmēģinājuma tirdzniecību, kas ilgst 20–42 stundas. Testa ilgums ir atkarīgs gan no klienta vēlmēm, gan arī darba specifikas, taču testam ir jābūt pietiekami ilgam, lai iegūtu ticamus statistikas datus. Testa rezultātā tiek noskaidrots, pirmkārt, kādas ir preces pārdošanas iespējas un kāds varētu būt iespējamais kampaņas galarezultāts, otrkārt — cik lieli izdevumi ir nepieciešami vēlamā mērķa sasniegšanai. Šāda prakse pasūtītājam ļauj plānot gan telemārketinga kampaņas ilgumu, gan apjomu un budžetu, kā arī uzņēmuma ražošanas procesu, noliktavas stāvokli, apgrozījumu utt.

Telemārketinga pakalpojuma cena tiek aprēķināta par reāli paveiktu darbu. Netiek piemērota nekāda sākuma vai beigu samaksa. Cena tiek noteikta, ņemot vērā likmi par darba stundu.

Sazinies ar mums