Kā sākt?

Sākumā ir mērķis, pieprasījums un prece

Viss, protams, sākas ar preci vai pakalpojumu, kuru nepieciešams pārdot. Pa tālruni veiksmīgi var pārdot gandrīz visu: grāmatas, finanšu produktus, apdrošināšanu, apmācību kursus un seminārus. SIA «Telemarket» palīdz organizēt arī aptaujas (tostarp veicot anketu sastādīšanas darbu), veikt tirgus pētījumus vai arī vienkārši un ātri nogādāt cilvēkiem kādu ziņu vai informāciju. Visus šos pakalpojumus īsteno īpaši apmācīti telemārketinga pārdevēji, kas iespēj veikt simtiem zvanu stundā un tūkstošiem — dienā.

Mērķgrupa

Kopā ar klientu nosakām mērķauditoriju un izvēlamies piemērotāko datubāzi. Nepieciešamības gadījumā mēs varam izmantot arī klienta datubāzi vai apjomīgās SIA «Telemarket» datubāzes.

Cenu noteikšana

Telemārketinga pakalpojuma cena tiek aprēķināta par reāli paveiktu darbu. Turklāt netiek aprēķināti nekādi papildu izdevumi. Cenas galvenokārt tiek noteiktas pēc telemārketinga speciālistu likmes par vienu stundu, t. i. 12.00 EUR (+21 % PVN).

Pārdošanas tests

Pirms īstās telemārketinga kampaņas sākuma ir nepieciešams veikt pārdošanas testu, kas ilgst no 20 līdz 42 stundām. Pārdošanas testa ilgums ir atkarīgs no klienta vēlmēm un darba specifikas, taču tam jābūt arī pietiekami ilgam, lai varētu iegūt statistiski uzticamus datus. Pārdošanas testa rezultāts sniegs informāciju par produkta pārdotspēju, iespējamo kampaņas rezultātu un izdevumiem, kas saistīti ar mērķa sasniegšanu. Pārdošanas tests ļauj klientam plānot kampaņas ilgumu, apjomu un telemārketinga kampaņas budžetu, kā arī preču veidu, atlikumu un pasūtītāja uzņēmuma apgrozījumu. Testa rezultātus apspriežam un analizējam kopā ar klientu, nepieciešamības gadījumā veicot korekcijas, kuru nepieciešamība tiek izvērtēta pēc testa kampaņas laikā iegūtās informācijas. Pārdošanas tests ir jo sevišķi svarīgs tālab, ka tā rezultāts skaidri norādīs uz izdevumiem, kas nepieciešami noteiktā mērķa sasniegšanai. Ja izdevumu līmenis ir pieņemams, varam turpināt darbu «pa posmiem».

Telemārketinga kampaņas norise

SIA «Telemarket» telemārketinga speciālisti strādā darbadienās no plkst. 9 līdz 21 un sestdienās no plkst. 11 līdz 16. Kampaņa tiek plānota nepieciešamajā apjomā un laikā. Piemēram, vakaros ir iespējams sazināties ar tūkstošiem klientu. Kampaņas laikā SIA «Telemarket» katru dienu sniedz klientam atskaites par preces vai pakalpojuma pārdošanas rezultātiem, kas savukārt klientam dod iespēju sekot līdzi preces pārdošanas procesam.

Kās notiek tālāk?

Lai Jūs varētu detalizētāk iepazīties ar telemārketinga piedāvātajām iespējām un atrast tieši Jūsu vajadzībām piemērotas tirdzniecības kampaņas, esam gatavi sīkāk apspriest mūsu pakalpojumus un pieredzi gan pie Jums uz vietas, gan mūsu birojā. Visātrākais un vienkāršākais Jums nepieciešamās vai interesējošās informācijas saņemšanas veids ir nosūtīt mums e-pasta ziņojumu uz info@telemarketing.lv vai aizpildīt atsauksmju veidlapu mūsu mājas lapā. Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums nākamās darbadienas laikā.

Telemarket, SIA, Valguma iela 4A-3, Rīga, LV¬–1048, tālr. 67611665, e-pasts: info@telemarketing.lv