Aktīva preču un pakalpojumu pārdošana

  • Strauji palielināsim Jūsu preču vai pakalpojumu pārdošanas apjomu!
  • Organizēsim visus darbus, kas saistīti ar Jūsu preču vai pakalpojumu realizāciju, netērējot Jūsu laiku!
  • Jūsu pienākumi: līgumu noslēgšana, preču piegāde un rēķinu nosūtīšana.

Preces un pakalpojumus ir iespējams pārdot dažādos veidos: mazumtirdzniecībā, izsūtot elektroniskās vēstules gan privātpersonām, gan juridiskām personām, izmantojot tiešo pārdošanu u. c.

Tālrunis kā saziņas līdzeklis sniedz iespēju ar klientu sazināties personiski. Tas savukārt rada iespēju panākt vislabāko savstarpējo kontaktu un tādējādi, salīdzinot ar citām saziņas metodēm, padara telemārketingu par labāko un efektīvāko sazināšanās un pārdošanas veidu. Pateicoties personiskai saskarsmei ar klientu, telemārketings tiek uzskatīts par vienu no «dārgākajiem» mārketinga veidiem, taču atšķirībā no tiem pārdošana pa tālruni sniedz lielāku garantiju, ka pārdošanas rezultāts būs veiksmīgs.

Telemārketinga speciālistu darba laiks ir iekārtots tā, lai zvanīšana klientiem norisētu gan pa dienu, gan vakarā. Kampaņu ir iespējams ieplānot noteiktā apjomā un veikt noteiktā laikā, piemēram, noteiktās vakara stundās vai, ja nepieciešams, sazināties ar tūkstošiem klientu tikai pāris stundu laikā.

Telemārketinga kampaņas laikā izmantojamās datubāzes tiek veidotas kopā ar klientu, ņemot vērā apjomu, cenu un projekta īpatnības. Mūsu datubāzi veido Latvijā publiski pieejamie privātpersonu un juridisko personu tālruņa numuri.

Pirms tirdzniecības pamatkampaņas uzsākšanas SIA «Telemarket» organizē testa kampaņu — izmēģinājuma tirdzniecību, kas ilgst 20–42 stundas. Testa ilgums ir atkarīgs gan no klienta vēlmēm, gan arī darba specifikas, taču testam ir jābūt pietiekami ilgam, lai iegūtu ticamus statistikas datus. Testa rezultātā tiek noskaidrots, pirmkārt, kādas ir preces pārdošanas iespējas un kāds varētu būt iespējamais kampaņas galarezultāts, otrkārt — cik lieli izdevumi ir nepieciešami vēlamā mērķa sasniegšanai. Šāda prakse pasūtītājam ļauj plānot gan telemārketinga kampaņas ilgumu, gan apjomu un budžetu, kā arī uzņēmuma ražošanas procesu, noliktavas stāvokli, apgrozījumu utt.

Telemārketinga pakalpojuma cena tiek aprēķināta par reāli paveiktu darbu. Netiek piemērota nekāda sākuma vai beigu samaksa. Cena tiek noteikta, ņemot vērā likmi par darba stundu.

Sazinies ar mums